Monokok bir gövdeyi benimseyerek, devasa bir tahrik dişlisini ve büyük ölçüde geliştirilmiş sağlamlık, güç ve dönme dayanıklılığı ile yeni nesil CALDIA'nın doğuşunu çevrelemek mümkündür . Hafif ve son derece dayanıklı yeni malzeme ZAION V (karbon içeren reçine) , hem hafiflik hem de güç elde etmek için gövde ve rotor malzemesi için kullanılır.
21CALDIA LT2500S , geniş çaplı bir dişliile donatıldığında 190g'ye ulaşır Bir hava rotoru + büyük çaplı sert dijital dişli ile "hafif ve yumuşak dönüş" elde eder, aynı zamanda kendi ağırlığına da sahiptir.
ZAION V , 21CALDIA ve 21FREAMS'da ilk kez benimsenecek . Birçok makara, daha hafif ve daha güçlü. Bu amaç için geliştirilen karbon hibrit reçinesi Zion V'dir (“V” Çok Yönlüdür). Hibritlenecek karbon miktarını hassas bir şekilde kontrol ederek , metali aşan yüksek bir hafiflik ve yüksek sertlik elde etmiştir ve ayrıca birçok makaraya monte edilebilen çok yönlü özelliklere sahiptir. Karbon hibrit reçinenin MAX özelliği olduğu söylenebilecek Zion'un özünü miras alır .
ZAION V monokok gövde , magnezyum, alüminyum ve ZAION'dan sonra dördüncü malzemedir . Maksimum çaptaki dayanıklı dijital dişli (yaklaşık %7 daha büyük çap), hafif ve kompakt bir muhafaza içine yerleştirilmiştir.
Ultra hafif bir ZAION V hava rotoru ile donatılmıştır.
Gevşeme ve yüksek sertlikte hafif dönüş elde eder.
Monokok yapı, gövdenin kendisinin çerçeve olarak rijitliğe sahip olduğu, bükülme ve bükülmeye karşı dayanıklı olduğu ve yerden tasarruf sağladığı bir yapıdır. Aşırı koşullarda dayanıklılık ve alan verimliliği gerektiren roketlerde ve F1 makinelerinde kullanılır. Küçük bir gövdede 150'den fazla parçayı bir araya getiren bir eğirme makarasında bile etki muazzamdır. Vidaları sabitlemek için alan ihtiyacı ortadan kaldırılarak, gövde boyutlarına göre tahrik dişlisinin boyutu en üst sınıra kadar genişletilmiştir. Aslında, vücudun yaklaşık % 85'ini kaplayan geniş çaplı bir tahrik dişlisini depolamak mümkün hale geldi. Yani gövde eskisi ile aynı büyüklükte ise devasa bir dişli depolanabilir, dişli ölçüsü eskisi gibi ise çok kompakt bir gövde gerçekleştirilebilir. Güçlü şeyleri hafifletmek için sonsuz olanaklara sahip bir teknolojidir ve Daiwa'nın iplik makaraları için talep ettiği "LT" LIGHT & TOUGH'un temel teknolojisidir. 21CALDIA, yüksek düzeyde hafiflik ve sertlik sağlayan yeni bir malzeme olan ZAION V'den yapılmış monokok bir gövde kullanır.
Gövde, makara ve tutamak gibi ayrıntılarda kapsamlı ağırlık azaltma taahhüdü. LT, Daiwa kompakt eğirme için, makaranın kalbi olan dişliyi ve onu çevreleyen gövde malzemesini daha sert bir hale getirerek yaratılan yeni standarttır.
Aşırı ortamlarda balık tutan olta balıkçıları, performanslarını her ortamda sürdürmek için makaralara ihtiyaç duyarlar. Bununla birlikte, dönen yapıların su yalıtımı, tüm geliştiricilerin geçmişten beri uğraştığı bir zorluktur. Kilit nokta, dönen yapının, şeylerin dönmesi için bir alana sahip olması gerektiğidir. Alan su yalıtımı için kapatılırsa dönme performansı kaybolacaktır. Bu sorunun çözümü, "sıvıyı sıvı ile bloke etme" fikrine dayanan Magshield'dir. Manyetizma nedeniyle yarı kalıcı olarak var olabilen bir kupa yağı duvarıdır ve DAIWA'nın makaranın içine deniz suyu ve tozun girmesini engelleyen tek teknolojisidir. 2010 yılında duyurulan bu çığır açan teknoloji, duyurulmasından bu yana hat makaraları ve bilyalı rulmanlar üzerine monte edilmiş ve artık DAIWA makaraları ve olta makineleri için vazgeçilmez bir teknoloji haline gelmektedir. 21CALDIA'da gövde kısmı, dikişsiz monokok gövde yapısı ve stopersiz yapısıyla öne çıkıyor, bu da onu son derece su geçirmez hale getiriyor, bu nedenle pinyon dişli kısmına monte ediliyor. Toplamda geçmiş serilerden daha yüksek su geçirmez yapıya sahip bir makara doğdu.
Üçlü eleman (tasarım konsepti, işleme teknolojisi, dişli malzemesi), makaranın en önemli parçası olan tahrik dişlisi için vazgeçilmezdir. 21CALDIA, DigiGear II'yi daha da geliştirdi ve uzun süre sorunsuz dönüş sağlayan "Tough DigiGear"ı benimsedi. Beklenmeyen kuvvet uygulamasının neden olduğu ağ oluşturma üzerindeki etkileri dikkatle hesaba katan bir tasarım konsepti. Yüksek mukavemetli ideal dişliyi elde eder. Sonsuz gürültüsüz dönüşü gerçekleştirir ve olta balıkçısının parmak uçlarının hassas hissine doğru şekilde yanıt verir.
Balığın çekişini takip ederek sürükleme kuvvetini kontrol eder ve balığa inisiyatif vermez. Gevşek bir sürükleme ayarı, özelliklerinden yararlanmak için etkilidir. Kanca yaparken güçlü bir şekilde çalışmasına rağmen, her zaman balık çekmeye karşı sürüklenebilir, bu nedenle büyük balıklar bile gereksiz yere öfkelenmeden karaya getirilebilir.
ABS?'nin temas direncini azaltma fikri korunurken, kontaklar ileriye doğru itilerek daha düzgün bir hat emisyonu gerçekleştirilir. Öne doğru çıkıntı yapan halka parçasının etkisi, hatta geçmeyi zorlaştırır, uçuş mesafesini yaklaşık %5 oranında iyileştirir ve klasik ABS II'ye kıyasla sorunsuzdur. LC (= LONG CAST) gerçekleştiren yeni nesil bir ABS makarasıdır.
Stoper çıkarılarak gövde yapısı basitçe tamamlanır. Su ve yabancı maddelerin giriş yolu olan stoperin kaldırılmasına karar verilerek hem ağırlık azaltımı hem de su geçirmezlik performansı iyileştirilmekte, aynı zamanda CALDIA serisi için gerekli olan zorlu ortam ve etkileşimdeki ani sıkıntıların şanssızlık durumu da iyileştirilmektedir. büyük oyuncularla Küçültün.
Hem PE gibi ince dişleri hem de liderler gibi kalın dişleri destekleyen yeni bir şekil hat durdurucu. Yatay olarak uzun ayar yapısı, dikey yönde yerden tasarruf sağlar ve makaranın ağırlığının azalmasına katkıda bulunur.
Üretici Kodu |
Devir |
Rulman |
Sarım |
Braid Kapasite (mm/m) |
Ağırlık |
Çeker |
CALDIA21LT4000CXH |
6.2:1 |
5+1 |
99cm |
PE1.5(0,20mm) -200m |
235g |
12kg |
Avmar Keyifli Alışverişler Diler.